Borderline -leva med en diagnos

2013-07-23
09:39:00

<3
Westlife räddade mitt liv, bokstavligen. Utan dem hade jag inte levt idag, det är ren fakta.
Jag vill inte tänka på vad som hade hänt om jag inte hade haft Westlife. Med all säkerhet hade jag inte levt idag.
 
Även fast jag inte fått chansen att träffa dem personligen, speciellt för att tacka dem, så har dem hjälpt mig genom livet, alla mörka stunder, även fast vi har varit miltals ifrån varandra, det är det bästa med musiken, att det inte spelar någon roll vart musiken kommer ifrån, hur långt bort den än är, så når den ut till människor av alla slags, som behöver det mest!
 
 
 
Det finns inga ord som kan beskriva min tacksamhet, min stolthet eller min kärlek till Westlife! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: