Borderline -leva med en diagnos

2013-01-20
07:44:08

Det är en stor dag idag!
Godmorgon! Idag flyttar jag från Stockholm till Örebro! Det känns väldigt läskigt, men spännande! Jag har precis duschat så nu ska jag göra mig i ordning för att packa ner det allra sista,datorn samt täcke o kudde :-) Flytthjälpen består av Emelie, Josefin och Sara och de kommer ca halv nio! Ta in allt i bilen och sedan dra till Jim för att hämta resten av datorn! Sedan hejdå Stockholm! Usch, är sjukt nervös...Sa hejdå till mormor igår och det gick jättebra först, sedan kramade hon mig och grät...då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna :'( Hon sa "Lova att vi ses igen, och jag kommer ringa dig! Du kommer ha det så bra" sedan brast det för henne. Åh mormor <3 Nej nu har jag saker att göra. Wish me luck! Hejdå Stockholm!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: