Borderline -leva med en diagnos

2012-03-09
14:12:31

9 mars 2012
Anledning till att jag inte uppdaterar så mycket är att det inte händer mycket i mitt liv.
Det jag gör om dagarna är att söka jobb, åka till skolan, åka till arbetsförmedlingen och jag håller på att ansöka om försörjningsstöd (socialbidrag).

Jag vill kunna vakna på morgonen med ett leende på läpparna och se fram emot dagen och tycka det är kul att åka till jobbet och trivas så in i norden på jobbet. Få pengar varje månad för att man har ett jobb som man gillar och trivs med. Jag vill inte jobba med äldre personer, been there done that. Låt mig få jobba med barn och ungdomar NU.

Jag har klarat första Matematik-provet, vilket jag är jävligt stolt över. 2 prov kvar och en inlämningsuppgift, fixar jag det så blir jag godkänd :) Då är det dags för mig att söka in till universitet/högskola på heltid och läsa till det yrket som är mitt drömyrke. SÅ att jag kan få mitt drömjobb. Ska söka in så jag börjar VT 13 och kommer jag in på första försöket så är jag klar om ca 4 år, då får jag socionomexamen :) Fancy Fancy!

Men det är jävligt svårt att komma in där har jag hört, men jag kommer söka i hela Sverige, så  kanske, bara kanske det blir lättare att komma in. Någonstans. För jag VILL. Och jag SKA.

Någon som har jobb på dagis/förskola som söker personal? Rekommendera mig!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: