Borderline -leva med en diagnos

2012-06-14
14:41:00

Äntligen!
Idag ska jag klippa mig, wehoo! I helgen blir det färgning, om badrummet är färdigrenoverat!
Hoppas det, orkar inte mer. Inget badrum är inte trevligt, de har lovat att det ska bli klart på fredag så håller tummarna!!
Jag ska även till bibblan och lämna in böckerna jag lånat, får inte glömmas IGEN!
Efter det ska jag ÄNTLIGEN träffa min bästaste vän Ellinor, ska bli så sjukt kul, var längesedan vi sågs!
Det var typ i februari sist, alldeles för länge! Ska åka hem till henne för första gången, helt sjukt att jag inte varit där någongång men nu är det dags!
Hoppas vi hinner ses minst en gång till innan jag åker, om en vecka idag!


SJUKT vad tiden har gått snabbt. VILL INTE förstå att Westlife, som varit en sådan stor del av min vardag, mitt hjärta, mitt liv ska ta slut. Läskigt. Men de kommer fortfarande betyda ALLT för mig, det spelar ju ingen roll att de slutar för känslorna och musiken kommer ALLTID finnas kvar.

Har jag inte haft magsår innan så har jag tamefan fått det av att tänka på det här....



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: