Borderline -leva med en diagnos

2012-06-10
22:03:00

10 juni 2012
Idag är det ett år sedan jag tog studenten, helt sjukt vad tiden går fort.
Studenten var så jävla roligt, precis som jag ville ha det, perfekt! Vill ta studenten igen :)

Vad har hänt efter studenten?! Inte mycket.
Jobbade hela sommaren, seglade för första gången, fyllde 20år, köpte min första dator och blev timanställd men inte mycket jobb blev det där.
Började plugga Matematik B på komvux kvällstid, för att kunna komma in på det jag vill på högskola/universitet :)
Samtidigt som jag fick börja gå till soc för att få bidrag.
Nu väntar jag på att höra om jag kommer in på högskolan eller inte!

Livet som student och ungdom i dagens Sverige är inte lätt, det är vad jag lärt mig efter studenten!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: