Borderline -leva med en diagnos

2012-07-17
12:54:00

.
Rädslan att förlora dig skrämmer mig. Jag känner en frustration för jag vet inte vad jag ska göra.
Jag vill inget hellre än få tillbaka dig, vill att allt ska vara som förut. Kom tillbaka, som den du är, snälla?
Jag ångrar att det har fått gå så långt, vi pratar inte med varandra, hur har det blivit såhär?
Jag tänker göra allt jag kan för att vi ska förbli vi, det är ju du och jag, hand i hand genom livet, remember?
Tänker inte låta detta rinna ut i sanden, det måste bli som förut, annars slutar jag existera.

Tack för att du tog upp det igår, jag fick en käftsmäll vilket jag behövde för att vakna och jag har börjat inse vart detta är påväg om vi inte tar tag i det här.

Tänker inte förlora denna vänskap som betyder mer än någon kan ana, jag älskar dig <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: