Borderline -leva med en diagnos

2011-05-05
14:32:14

så nöjd
Jag är så jävla nöjd med mig själv. Jag är så jävla bra :D
Vi har fått reda på vad vi fick på hemskrivningen i Sjukvård, vilket var ett stort arbete och jag hade stora krav på mig i detta arbete, hade fått höra innan att jag måste minst få ett starkt VG på detta för att kunna få MVG i slutbetyg, så jag var väldigt nervös och kände att jag var tvungen att prestera ;P
Och som sagt, nu har vi fått reda på vad vi fick, och jag fick MVG för i helvete !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG VAR DEN ENDA I KLASSEN SOM FICK DET. Lärarna sa, "du fick MVG, och du var den enda!" När lärarna berättade det höll jag på att börja gråta, jag skakar fortfarande..är nog i chocktillstånd. Som jag kämpade....WAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: