Borderline -leva med en diagnos

2011-05-02
07:43:58

lördagens studentskiva
I lördags var det studentskiva för min klass! Det började med middag, och middagen blev faktiskt lyckat enligt mig, förrätten var god och varmrätten var god men efterätten var inte så jättegod men det gjorde inget lix :P
Det var jag, mamma och syster Jessica som satt vid middagen och det var trevligt! De åkte hem ca 21:15 för då var middagen slut och vid 22 började eftersläppet, tydligen men jag hade hört 21:30 så mina gäster dök upp då!
Efterfesten sög ju....Dålig musik, människor som gick in för att bli fulla, drogpåverkade människor, bråk, folk ramlade, folk blev utkastade, mina gäster hade tråkigt pga allt typ :P Får liiite dåligt samvete att deras Valborg förstördes av en DÅLIG studentskiva. Musiken var soo yesterday :S
Men men, nu har man gjot det, det är ju en del utav hela "jag ska ta studenten" - grejen! Nu är det maj och SNART SNART SNART springer jag ut och tjooaar som om jag aldrig gjort något annat!
hej på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: