Borderline -leva med en diagnos

2011-05-20
15:08:30

!
20 dagar kvar och ännu mindre skoldagar kvar! THIS IS SICK.
Har fått reda på att jag får VG i Engelska B, men slutbetygen sätts inte förrän på onsdag 25 juni och då är jag ledig;) Så allt kan ändras så jag tänker inte hoppas allt för mkt!

Hade katastrofövning igår vid Rudan, det var en "tågolycka" som hade hänt och jag var "skadad" vilket var himla skoj! Det verkade som att alla tyckte att det var kul, jag tyckte det var asskoj haha, synd att man inte gör det fler gånger ;P

Min roll var "Kvinna blek, skärsår ansikte och händer, leta efter 3-årig dotter" . Jag levde mig in i rollen, med mina dramakunskaper som jag absolut inte har, men det var kul och jag skrattade bara precis när "personalen" kom :P Lärarna sa att jag hade klarat det och det kändes bra! Nu kan väl inget hindra mig från att få MVG i slutbetyg antar jag?!

Jag sprang runt och skrek efter min dotter, jag döpte henne till Ronja dagen till ära! Frågade efter henne till alla och sprang och "letade" efter henne också! Hade panik och jag "fattade" inte varför de inte letade efter henne;P
I vilket fall som helst, det var riktigt skoj!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: