Borderline -leva med en diagnos

2011-07-31
16:34:14

födelsedagspresenter
Nu har jag blivit "jättevuxen" och det firades med mat på kinarestaurang i centrum med släkt och vänner :)
Jag fick ett linne, 900 kr, parfym, örhängen och halsband i äkta silver och skraplotter som jag inte vann något på:P Och jag handlade även på sytemet för första gången i tordags när vi firade min födelsedag, första köpet bestod av fyra cider :P
Nu har jag varit i skogen med Emelie sen i torsdags och nu ska jag åka hem, jobbet kallar tyvärr!
Jobbar 6 dagar nästa vecka, trevligt trevligt :P
Och imorgon är det redan augusti, helt sjukt vad tiden går fort :O
en månad kvar av sommarvikariatet, sen blir man timanställd!
Nu måste jag gå, bye bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: