Borderline -leva med en diagnos

2011-01-28
09:51:42

Emelie<3
Emelie skrev något jättefint till mig, ville dela med mig av det! Jag blev verkligen jätteglad och det betyder mkt för mig att hon finns! <3

"Till Johanna

Om jag kunde så skulle jag göra dig lycklig för alltid, inga tårar skulle få synas.
Om jag vann pengar så skulle jag gett dig det du vill ha
Om jag kunde så skulle jag ändra din bakgrund till bara det positiva
Om jag visste hur, skulle jag ta din rädsla och ångest och leva mig in i det för att kunna förstå dig bättre.
Om jag kunde så skulle jag göra ditt liv till det bästa.

Jag kan bevara dig, hålla om dig, få dig att skratta.
Kanske mår du bättre då.
Jag är inte ett mirakel, men jag kan finnas för dig."

 

<3


 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: