Borderline -leva med en diagnos

2011-01-04
13:05:58

2011
Nu är det nytt år, ja 4 dagar sedan till och med, det firades såklart men det var inte så jättekul, inte som det har varit. Nästa årsskifte ska jag inte vara med de personerna som jag firade med denna gång, förutom Emelie såklart!

Året har börjar med att jag nu är sjuk, jag sa innan lovet att det vore typiskt att bli sjuk på lovet, just my luck, och nu är det så, sitter här med ont i halsen, ont i huvudet, täppt i näsan, allmänt trött och hängig och hostar gör jag till och med lite smått. KUL. Just my luck.
Känner mig lite smått illamående också, känns som om något har fasntat i halsen och jag får kväljningar och måste hosta, men det är inget som har fasnat utan det bara känns så. Trevlig sjukdomshistoria...

Summering av 2010 kommer sedan men jag tror dock att 2011 kommer att bli ännu bättre, det händer mer roliga saker detta år :)
Kanske ska se Westlife i april!
Studenten
Jag fyller "jättevuxen" - 20 år!
Får förhoppningsvis jobb!

Jag har bestämt mig att 2011 ska bli året då jag inte bara överlever,
utan det är året då jag även ska börja leva.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: