Borderline -leva med en diagnos

2011-01-14
09:19:15

13 veckor kvar
Idag är det 13 veckor kvar till Irland, inte förrän vi landar på Dublin International Airport kommer jag att fatta det! Det känns så overkligt nu, men tänk när vi är DÄR?! Fatta vad jag kommer må bra, fatta vad glad jag kommer va, fatta vad nervös jag kommer va ÅH LYCKA!

Vi har inte beställt flyg ännu, men det blir förhoppningsvis i helgen, annars nästa vecka:)
Jag måste köpa pass också så det har jag kollat upp idag, det kostar tydligen 400 kr, och det kan man göra hos polisen så jag ska till polisen i Handen och göra det :) Nice! Det ska jag också göra nu i januari, så jag får det gjort så kan jag lägga det åt sidan sedan! Åh vad jag vill att det ska vra NU!

I april så har jag även studentskiva, närmare den 30 april! Det känns också overkligt. Kommer nog också börja kännas verkligt när det närmar sig!

Viktiga datum detta år so far, både bra och dåliga:
24 januari - projektet ska lämnas in
31 januari - se en operation på Danderydssjukhus xD
2 februari - projektet ska redovisas....PANIK
8 mars - Jennifer fyller 5 år!
8 APRIL - IRLAND OCH WESTLIFE <3
30 april - studentskiva!
10 juni - JAG TAR STUDENTEN !!!!!!!
11 juni - Najla fyller 1 år :)
25 JULI - JAG FYLLER 20 ÅR! = jag blir "jättevuxen"
5 oktober - Annie fyller 19 år :) <3
22 oktober - Emelie fyller 20 år! <3
6 december - saltsnor fyller 21 år :) <3

Kommentar:
#1: ellinor

soo happy for you :D

och vet du vad jag tror, att du inte kommer att tycka det känns verkligt ens när du sitter där! tror det kommer att kännas som en dröm hela tiden.. vilket det ju också är, en verklig dröm ;)



<3<3<3

2011-01-25 @ 18:21:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: