Borderline -leva med en diagnos

2011-02-01
09:22:26

1 feb
Imorgon är det projektredovisning, jag vill inte ens tänka på det, tycker det är väldigt jobbigt att tänka på. Skulle göra vad som helst för att slippa det...Samtidigt som vi ska redovisa projekt så är det även nationella muntligt i Svenska, dubbelt upp alltså, ännu mer att vara nervös inför...!
Jag är glad att jag inte är ensam i alla fall, jag är inte rädd och nervös inför att jag inte ska kunna det, för jag kan det vi ska redovisa om, Borderline Personlighetsstörning, men jag är nervös inför att stå därframme, och alla tittar på en, jag blir röd som en tomat och står och skakar. Men vi ska ha powerpoint redovisning, då blir det pyttelite lättare för då kommer de att titta på den, och det kommer vara mörkare i rummet för att man ska kunna se bättre, men jag måste ju ändå prata....Tyvärr! Men jag ska göra mitt bästa, det måste jag, har jag något val lix?
Det ska bli skönt i alla fall att få det gjort, överstökat, sen kan man glömma bort det och fokusera på annat!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: