Borderline -leva med en diagnos

2011-12-31
14:42:00

sista dagen 2011
Idag är det nyårsafton, sista dagen på 2011. Helt sjukt vad tiden gått fort.
Jag kommer ihåg förra nyår, och det känns som det var någon månad sedan bara, och nu är det dags igen!

Hur har mitt 2011 varit?!
Det har nog varit ett utav mina bästa år någonsin, jag har gjort saker jag inte gjort förut, jag har uppnått mål och drömmar jag har haft jättelänge och jag är faktiskt nöjd med året 2011.

Vad är det för mål och drömmar jag har uppnått?
1. Tagit STUDENTEN!!! I did it!
2. Åkt till Dublin, Irland som jag velat sedan jag var 11-12år :)
3. Sett Westlife på konsert xD - i Dublin weehoo!
4. Gått ner 11 kg totalt - sakta men säkert!

Vad har jag gjort i år som jag inte gjort förut utav olika anledningar och som jag är jävligt stolt över!?
1. Seglat - och det var skitmysigt!
2. Badat utomhus - på dagtid!
3. Våga säga nej mer än jag gjorde innan - våga sätta gränser!
4. Blivit mer social - inte 100% men det blir mer och mer!
5. Klippt mig väldigt kort - som jag velat göra länge, vågat eller vad ;)?

Vad har jag för mål/drömmar för nästa år?
1. Åka till Dublin och se Westlife en sista gång :')
2. Läsa Matte B och få Godkänt.
3. Gå ner mer i vikt.
4. Bli ännu mer social!
5. Göra högskoleprovet
6. Komma in på högskola/Universitet :)

Jag hoppas nästa år blir lika bra om inte ännu bättre än året som varit :)
Ha en trevlig kväll och drick mycket vatten ;)
Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: