Borderline -leva med en diagnos

2010-09-27
08:10:09

smärta
I helgen blev jag feber fri, då hade jag nästan haft feber i 2 veckor, hade min febertopp i fredagskväll med 38,6 sedan dess har jag inte haft feber! Skönt att det är över!
Emelie var hos mig i helgen, den 10 oktober åker hon till Namibia, Afrika. Så ville ju träffa henne innan hon åker, hade hoppats på att få träffa henne närmare resan men nej.

Natten till idag, eller det började egentligen igår kväll men natten var hemskare än hemskast, om det finns ett ord som heter så, men smärtan var inte rolig. Jag har aldrig haft så ont förut, jag har alltid haft svåra menssmärtor men det här var dubbelt så mkt som jag brukar ha. jag brukar ta två 500mg tabletter och då brukar jag iallafall kunna sova, men i natt, efter två 500mg tabletter, somnade jag inte förrän typ 3, tabletterna hjälpte ingenting.
Jag hade så ont, i hela ryggen och magen, så ont att jag mådde illa och var alldeles yr. Det var hemskt.
Så jag känner mig väldigt trött, och jag har väldigt ont just nu med, och jag vill inte ens tänka på att det precis har börjat, de 3-4 dagarna är jävligast, och om det ska vara så här 24/7 kommer jag att klättra på väggarna.

Jag fattar inte ens att jag orkar vara i skolan, men jag är här, och jag har tydligen ingen lektion nu, ska ha Alternativ Medicin men de är tydligen någonstans, har missat det så åkte hit i onödan. Kul. Man blir ju så glad.
Nu har jag klagat klart.
Får väl göra NK-uppgift, tråkigaste ämnet....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: