Borderline -leva med en diagnos

2010-11-12
15:21:21

skolfrustration vs. filmkväll v.s valet och kvalet

Hallojsan i stugan eller vart ni nu är!
Sitter hemma hos syster där jag "bor", och njuter av att det är fredag när tanken slår mig, dena helg är redan förstörd. Jag har ett stort prov på måndag, då menar jag STORT. Sjukvårdsprov, intressantmen det är jobbigt att plugga till. Omvårdnad på ditten och datten, prover som ska tas och isf vilka, jag blandar ihop skiten....
PLUS att jag måste göra klart en hemskrivning i naturkunskapen, den ska vara inne på måndag, kl 9:45. Och jag har glömt skiten i skolan, alltså jag har bara MVG-frågorna kvar, men kunde ju ha skickat word-dokumentet till min mail och öppnat upp här, och skrivit, men nej, så långt tänker inte jag....FUCK IT.FUCK.FUCK.FUCK.

                                                                                                         Jag har sjukt torra händer, och munsår.

Jag sitter nu och väntar på Ellinor, med det nya smeknamnet snorsalt :) (istället för snor). Hon har sovit med mig här hela veckan, så mysigt så! Vi har hunnit tittat på tre filmer haha, den första skrev jag om i mitt senaste inlägg "Hooking Up", klart den bästa, , sedan har det hunnit bli "Sex Drive", en ganska bra film, sen den sista " The First Time", med en super snygg kille i huvudrollen och den var bättre än den förra, "HICK"!

Ikväll ska vi ha filmkväll igen, haha, vi gillar filmer helt enkelt :)
Men det är så skönt att titta på en film och bara slappa, love it!
Filmer har vi lånat på bibblan, Sweeney Todd, Ellinor har aldrig sett den så nu ska hon få göra det, Dagboken (The Notebook), har hört att den är en klassiker och ett måste så den blev det, sen blev det en svensk film jag inte minns namnet på, återkommer med det senare, sedan blev det, Pojken i randig pyjamas, har hört gott om den så nu ska vi se om den är bra!
Vi ska väl hinna se Idol också antar jag, det kan man ju inte missa ^^


Ska jag på soul nite och träffa Robban ännu mer, eller ska jag, om det är gratis inträde, följa med ut och fira Sophie som fyller 19 år imorgon?!
Står i valet och kvalet här....

Nej, nu ska jag borsta håret så det blir torrt någongång efter duschen! Haj Haj!





Kommentar:

I love this page.

2011-04-07 @ 13:20:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: