Borderline -leva med en diagnos

2010-11-04
08:46:55

:@
VARFÖR GÅR DET INTE ATT LÄGGA IN BILDER PÅ BLOGGEN ? :@
jag blir galen. om jag kunde så skulle jag kasta ut skiten. men bloggen är ju ingen fysisk sak man kan kasta ut.
Usch vad jag blir irreterad.


Emelie är hemma, hon kommer idag xD Imorgon kommer folk över hem till mig, vi ska chilla, prata och sånt där, dricka lite gott!
Idag ska jag & Emelie "bo" hemma hos Jim, till imorgon eftersom folk kommer över imorgon! Sen lördag börjar min kattvakt-vecka hos syster som ska till Tunisen, har jag säkert nämnt.

Det ska bli väldgit kul att åter träffa Emelie, se hur brun hon är blivit ;) Titta massa kort, prata killar höhö!
Skratta! Om inte annat ^^
Nu tänkte jag spela sims, så ni fattar väl att jag redan är hos Jim.

Och varför går det inte att lägga in bilder?!


Hej hej!

Kommentar:

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-02-04 @ 13:02:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: