Borderline -leva med en diagnos

2010-05-18
09:05:45

YEEEEAAAAS!
Jag vet inte om ni kommer ihåg att jag skrivit om att vi skulle lämna in en hemskrivning för VG & MVG om sjukdomarna som vi hade prov i?!
Om inte så vet ni det nu, så för att komma till saken så ska vi få reda på den här veckan vad vi fick för något xD
Tror vi ska få reda på det på torsdag men min lärare sa nu att hon hade tittat på den och hon sa att den var jättebra! Hon sa också att jag har utvecklats mycket mer, så jag borde ju få minst VG ;)
IIIIHHH jag är så glad, fastän om jag inte frå MVG, som jag vill ha, så är det ju jättebra om jag kan få VG och ett sånt fint beröm =)
Men vi får se vad jag får för betyg =)


Jag vill ta körkort! Tänk vad skönt och ha ett körkort?!
Jag känner att det vore jättbra och kul och ha, men varför ska det vara så jävla dyrt att ta körkort?!
Har ju inte ens börjat övningsköra "/

Vad ska jag göra, kan inte pengar ramla ner i min ficka så att jag kan ta körkort?!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: