Borderline -leva med en diagnos

2010-05-28
18:20:51

varför frågar jag ens?....
Ska jag vara duktig imorgon och träna?
Alla svarar självklart.

Varför fråga när man vet svaret ?! - det är väl bara o göra det.
No thinking. Just do it.
Träna på fritiden är inget jag gör - men måste börja med det så jag får VG i Idrott!
Läraren har sagt att om jag förbättrar min hälsa - genom motion och bättre kost så får jag VG i slutbetyg =)
Så jag behöver motivation, mer motivation än VG i betyg. För det handlar om en ändrad livsstil.
Ge mig motivation people!

Jag är superduperäckligtjättemycket trött. Det var väl inget ovanligt? Det är nog det jag skriver mest -jag är trött.
Men jag är alltid trött. Varje morgon när jag vaknar så känns det som om jag inte har sovit någonting alls, är lika trött som jag var när jag somnade helt enkelt.
Trötthet är ett symtom på depression.


Nu ska jag äta. Sedan duscha - så kanske jag känner mig som en människa igen. En patetisk människa.

Mina pengar på mobilen börjar ta slut, så om jag inte svarar beror det på det ;)
Hörs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: