Borderline -leva med en diagnos

2010-03-08
10:28:48

spyplatta
Haj!

Sportlovet är slut, jag har spytt hela söndagen, och nu på morgonen, sitter i skolan med magont och illamående, spyan upp i halsen...

På mitt utvecklingssamtal innan sportlovet gick det bättre än jag trodde, hög frånvaro men det visste jag "/
Därför är jag i skolan, fastän jag är sjuk...För min mentor tycker ajg är sjuk för ofta och att jag borde komma till skolan fastän jag är lite sjuk, så här är jag nu!
Det går ganska ok, bara jag sitter och inte går omkring lix, för varje steg känns det som om jag ska spy, så tänker inte äta lunch, utan tänker bara sitta här tills min lektion börjsr 12:40...Åh vad roligt "/

Ska titta vidare nu på nätet, och kanske läsa lite blogg.!

Ses !

Kommentar:
#1: Arnamal

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-12-20 @ 07:52:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: