Borderline -leva med en diagnos

2010-03-19
07:30:59

dam dam dam
Jag är ledig idag! Min lärare är föräldrarledig!!! SKÖNT!

Jag kanske flyttar hem idag, mamma tror att badrummet blir klart idag, så hon ska ringa i eftermiddag när hon vet^^
YES! Hoppas!!
There´s no place like home <3


Idag händer det väl inte mkt, förutom ovanstående, måste tyvärr plugga lite, stort prov på onsdag, och jag är såå jävla nervös och det är bara fredag lix "/
Plus att för de närmsta 5 skolveckorna, 4 eftersom det är påsklov också, så kommer världens bästa Ellinor att vara på praktik, på min mammas gamla avdelning ;)
Kommer sakna henne enormt mycket, det här är riktigt deprimerande :(  - ingen lunch tillsammans i skolan, hur ska det här gå ? ;)
Lycka till Ellinor, det kommer gå bra på praktiken, det är jag helt säker på ;) <3
Vi får ses på något sätt ;)

PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: