Borderline -leva med en diagnos

2010-06-24
14:37:44

sommarlov
Jag har fått tidsuppfattning som heter duga! Igår trodde jag att det var torsdag, frågade mamma och hon sa nej, det är onsdag!
Men själva grejen är den att jag frågade flera gånger under dagen, för jag fick för mig att det var tors!
Till slut blev hon irreterad och sa; om det är torsag idag så är det midsommar imorgon, är det det?
Då sa jag ; det har du ju fan rätt i!
Så till slut fattade jag iallafall att det var onsdag! Men vafan när man har sommarlov så spelar det ingen roll vilken veckodag det är för alla dagar är som en lördag ;)

Jag mår dåligt på helgerna. Mitt i veckan mår jag så jävla bra och bara njuter, gör det jag vill göra utan att ha någon som säger åt mig! Men på helgerna tänker jag alltid; ÅH NEJ, skola nästa vecka. ÅNGEST.PANIK.
Så hela helgen så tänker jag på det, ångesten växer och på söndagen är den som vanligt på topp, vill inte gå upp.
Varje helg. För varje söndag tänker jag: skola imorgon, vill inte, kan inte, döda mig.
Sen...DET ÄR SOMMARLOV xD Då är allt bra igen! Ångesten & paniken försvinner. POFF - BORTA.
Det kanske är så just nu bara för att vi inte har haft sommarlov så länge, detta är typ 2:a veckan, om någon vecka hoppas jag att det försvinner ;)

Idag kommer Ellinor hem till mig, hon ska berätta om resan från helgen till Finland, vill höra ALLA detaljer! Haha fatta vad kul! Skulle ha åkt med ^^
Innan hon kommer ska jag dricka min San Fransisco och spela sims xD
För jag har sommarlov, och imorgon är det midsommar!
Ska vara hemma hos kusin Johan, medans de åker till sitt landställe, för han är den enda med altan eftersom de bygger om här, ska vara där med pep + familj, kusin jim & sedan såklart Emelie =)
Så vi våldgästar hans place för att kunna grilla ^^
Nej, sims var det ja!
Håll i hatten - nu avslutar jag, hej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: