Borderline -leva med en diagnos

2010-12-28
19:16:00

tisdag 28 december 2010
Har snart haft jullov i en vecka, har hunnit firat jul, that's about it! Annars har jag bara slappat, njutit av friheten att göra det som faller mig in! Älskar verkligen lov, och det är mitt sista jullov någonsin, om man tänker efter..

Imorgon ska jag och några flickor åka Silja Galaxy, det är 18års gräns på onsdagar så vi passar på! Det är jag, Emelie, Ellinor och Sara som åker. härligt gäng :D
Efter det är det nyårsafton, det firas hemma hos en kusin, kusinen som bor i min förra lägenhet, och jim och hans kompis lången, min kusins familj kommer såklart vara med också, sedan sist men inte minst Emelie :D
Blir som förra året alltså, typ :P Vi ska äta mat, plockmat, sedan blir det lungt kanske spela spel eller hana i någon jobbig konversation som handlar om något ovettigt, sedan blir det party när det äntligen blir ett nytt år, 2011 :)
Och då mina vänner, då är det inte långt kvar tills jag tar studenten, då kan jag iallafall säga "i år tar jag studenten", till och med "i sommar tar jag studenten", och ska jag vara ärlig så känns det jävligt skönt, att äntligen vara klar, men samtidigt skrämmande, bli "utkastad" till vuxenlivet på riktigt...Men det är så det är! Får göra det bästa helt enkelt!

Nåväl, ska snart gå hem ifrån Jim, ikväll kl 21 kommer pirates of caribbean 3, den ska jag titta på och sedan sova så jag inte är allför trött imorgon, så jag hinner med allt jag vill göra innan jag måste åka:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: