Borderline -leva med en diagnos

2010-12-14
08:19:19

skryt
Tänkte att jag skulle skryta lite om gårdagen, det är ju min blogg så jag får faktiskt göra det :)

Ok, igår fick vi reda på hur det hade gått på sjukvårdsprovet som vi hade, det stora sjukvårdsprovet som man var så nervös för.
Jag trodde seriöst att jag skulle få ig, för vi hade gruppskrivning för G och vet att vi hade helt fel på en fallbeskrivning, men vi fick g- på den, sedan fick man skriva individuellt för VG/MVG, på alla fallen, mitt slutbetyg blev iallafall vg+.
SKIT också. Jsg ville ha MVG, det vill jag alltid i vårdämnerna, det är ju därför jag går min linje lix ;)
Men bättre md vg+ än ig som jag först trodde !

Och nu kommer det riktiga skrytet, vi hade även betygssamtal i kursen Alternativ Medicin, för den kursen är bara en termin, alltså slut nu till jul! Och mitt slutbetyg blev: MVG
I'm happy, för det trodde jag inte, jag trodde jag skulle få VG i slutbetyg, men det blev bätte än det.YEI!
Så hittills har jag nu, från gymnasiet, i slutbetyg, 4 MVG:n, och jag hoppas att jag får minst ett till :)
Satisfaction!

Kommentarer:
#1: ellinor

för mig är du MVG ++++++++++++++++++ osv!



:D

2010-12-14 @ 21:43:55

many thanks for your dedications to this world

2011-05-25 @ 07:48:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: