Borderline -leva med en diagnos

2010-08-09
17:14:03

!
Nu har jag & Emelie bott hemma hos Yennie sedan i torsdags, eftersom hon har åkt till Tunisien så passar vi hennes katter :)
I lördags var vi ute på först Harry´s sedan The Bridge med Ellinor, jag hade valt helt jäbla felt skor så jag hade ont i fötterna redan när vi kom dit :S
ALDRIG MER...Måste börja tänka på sånt, ska man dansa ska man ha bekväma skor ;)
Det var en trevlig kväll iallafall, det är alltid kul att träffa Ellinor :)
Det var en rödhårig kille som tittade - stirrade - på mig haha! Både Emelie & Ellinor såg det, det var ju kul, men han gick inte fram ;) Inte jag heller men jag tycker killar ska gå fram, haha, gammalmodigt?!
Nästa gång vi ska ut ska jag ha bättre skor, man kan dansa i, och fanimej äta innan så att jag inte mår illa !

Imorgon ska jag & Emelie till Gröna Lund, det ska bli typ 20 grader, lagom :) Och det ska inte regna så det är bra, hoppas bara att det inte är så jävla klibbigt^^
Älskar gröna lund, älskar berg-och-dalbanor, och nästa år ska det komma en ny som heter "Twister" och jag längtar som en gaalning =)

Emelie är just nu och tränar så jag är själv här, ska väl laga mat snart, men vill inte och orkar inte för det är tråkigt, varmt & i Yennies kök är det ännu varmare, det finns ingen fläkt där inne heller så man vill inte vara där ^^ Det är 30 grader hemma hos Yennie, i vardagsrummet där jag sitter nu, så i köket kanske det är 35, utan fläkt "/

Men man måste ju äta, så ja, ska dricka tonvis med vatten och gå ut i köket och laga mat...BLÄ "/
En kall dusch ja tack!

Ska fan gå naken...Nej, men har lust !

Hörs !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: