Borderline -leva med en diagnos

2010-08-23
09:50:08

en bra kväll med dåligt i mitten och ett jävligt bra slut!
Tack för en trevlig kväll på Harry´s Ellinor, trevliga människor och bra musik:) <3
Det blev inte mycket dricka, hade inte så stor lust till det, det blev väl 4 cider och en drink under hela kvällen.
En Rosa Pantern satt ju inte fel, visst Ellinor ? ;)
En promenad som slutade med ett strul - Ett strul som gick fel men en jävligt bra vändning på kvällen :)

När man väl får ett strul så var det med en sjuk person - hade jag inte gått iväg hade det nog slutat med en våldtäkt, men jag är så jävla bra, så jävla stolt över mig själv - JAG GICK IVÄG!
Jag kanske är på väg att lära mig att sätta gränser, eftersom killen inte lyssnade?!

Jag ger mig själv en klapp på axeln och en guldstjärna ;)

Kommentar:
#1: ellinor

tusen klappar på axeln till dig! <3 och tusen tack för en kul kväll på harrys (: rosa pantern satt precis som den skulle, så HIMLA god!



<3

2010-08-23 @ 10:28:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: