Borderline -leva med en diagnos

2010-08-20
14:40:07

14:40
Som ni kanske har märkt så har jag ingen stor lust att blogga. Visst har det blivit inlägg här och där men inga långa inlägg, det är mest vardagliga saker..
Vet inte vad jag ska skriva, eller jo egentligen, har en massa tankar som behöver komma ut men det går inte.

Jag vill skriva, jag älskar att skriva av mig, få ned allt och sedan läsa det, det känns som om det är lättare då, man kan reflektera över tankarna då. Men just nu har jag ingen lust, kanske är det mitt omedvetna som gör att jag inte har någon lust? Mina tankar kanske är för jobbiga just nu, därför kanske jag inte har lust att ta tag i det.
Mycket har nog med att skolan börjar på onsdag. Jag försöker förtränga det, och många utav mina tankar har med skolan att göra...Där har vi det! Skolan...Boven i dramat. Kanske bara är det, eller så är det annat också, men orkar inte ta reda på det. Min huvudvärk får hålla i sig ett tag till tills jag orkar ta itu med skiten...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: