Borderline -leva med en diagnos

2009-09-29
08:46:35

in school yo!
Tja!
Igår kväll precis när jag hade gått & lagt mig började det spöregna, fett nice!
Älskar att höra hur det smattrar i fönstret när man ska sova, men sen efter typ 1 timme, precis när jag hade somnat vaknar jag av en jädrans smäll!
ÅSKA! Den var precis ovanför huset och fönstrerna skakade! Jag blev så rädd att jag flög 10 meter upp i sängen^^
Jag är såå jävla lättskrämd att det är jobbigt. Men alla som vet att jag är det skrämmer mig bara för att det är kul =)
Jag är alltid på min vakt, för man vet aldrig när nån kommer och försöker skrämma livet ur mig, men nåväl!!
Jag börjar 10 över nio så vill hinna in på FB innan, det är tisdag idag, vilket betyder foto, vilket betyder att jag har dubbellektion och slutar 17:30 "/
Nej, dags för FB!
X

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: