Borderline -leva med en diagnos

2009-09-03
13:13:34

<3
Kan man sakna någon man aldrig har träffat?


Jag älskar dig syster, önskar jag hade fått träffa dig. Har tänkt på dig mycket den senaste tiden. Jag och mamma har pratat om dig mycket också, jag brukar titta på korten och undra hur du skulle ha sett ut idag, hur du skulle ha varit. Och jag känner saknad, fastän jag aldrig fick träffa dig. Jag skulle vilja träffa dig, men det gör vi säkert någon dag.

Jag vet inte varför, men när jag föreställer mig dig så ser jag stort blont lockigt hår. Blåa ögon. Vilket är lite skumt eftersom ingen annan har lockigt hår i min familj. Jag hade blont när jag var liten men inte längre, och blåa ögon har vi så det är inte så konstigt.


Jag saknar dig syster.

RIP Maria Gysell <3
12 oktober 1986 - 6 november 1986 <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: