Borderline -leva med en diagnos

2009-10-18
13:33:47

hoppas, hoppas !
Min syster Yennie flyttade hemifrån i typ aug, sept förra året, till en andrahandslägenhet, och sen flyttade vi inte lång tid efter till en tvåa där jag & mamma bor nu.
Men om 3 månader går systers kontrakt ut och hittar hon inget nytt så måste hon flytta hem till oss igen.
Jag & hon måste dela rum. MITT RUM!
JAG VILL INTE. Hur fan ska det gå?
Det måste gå om det blir så, så är det bara, men jag fattar inte hur "/ Alla saker, mina & hennes, det är ju omöjligt.
Det kommer bli konstigt också, speciellt för henne som bott ensam i snart 1 ½ år!
KAOS!
Vi ska inte ta händelse i förväg, men ändå förbereda sig på att det kan bli så!

Hoppas hon hittar lägenhet, annars vet jag inte hur det kommer att gå "/

nejnejnejnejnejnej

Nu ska jag gå hem, och njuta av mitt rum!
X

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: