Borderline -leva med en diagnos

2009-10-09
15:12:36

3 saker i 1
3 saker jag ska skriva om..

Fredag idag, har inte skrivit sedan i lör, förlåt!
Jag hade jättekul på båten, vi hade alla kul!
Bilder kommer någonannan dag;)




Westlife.com håller på att göras om - nytt & fräscht! De kommer med ett nytt album i år, jag är så förväntansfull, glad, nervös, och jag har längtat så, och de berättade att det inte blir några covers =) Me like! Jag hoppas det blir fler egna skrivna låtar, och inte bara folk som skrivit låtar till de, men det får man se när man har den i handen, ååhh jag kan inte vänta! Känslan. Nervositeten. Lyckan.
Jag är såå glad för att de är, back on track! Nu hoppas jag så otroligt mycket på att det blir en turné, och att de kommer till Sverige, det var fan 4 år sedan, saknar de så otroligt mycket. :/

Ända sedan igår har jag haft migrän, det jobbigaste med det är att man mår illa, hatar verkligen det.
Emelie kommer förbi idag efter skolan, vi ska ju titta på idol-finalen! MEN JAG FATTAR INTE HUR CAMILLA KUNDE GÅ VIDARE OCH INTE JON. Han måste ju bli joker?! HOPPAS!! UT MED CAMILLA...
Jag har ju mina favoriter, men detta år är det verkligen svårt, jag brukar ha en favorit varje år, men i år har jag många, jag kan inte välja! Mina favoriter är Tove, Eddie, Calle, Karolina, Erika, Erik & Jon - men han åkte ju ut "/
Som sagt, det är nästan alla..Men jag kan inte välja mellan dem!!
På tal om Idol så tittade jag på American Idol 2009, och de tgvå i finalen - gosh they were hot!
Adam Lambert var snyggast måste jag villigt erkänna, men Kris Allen såg inte så dum ut heller, och de sjöng jävligt bra =)
Nu väntar jag bara på att Emelie ska komma, så ska vi gå och köpa något att äta!
XXXXXXX


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: