Borderline -leva med en diagnos

2009-11-07
13:08:58

:'(
Tack. Du är världens bästa vän, som säger saker som du inte menar. Jag litade på dig, du har alltid funnits där men tydligen inte längre. Jag har alltid litat på dig till 100 %, men det kan jag inte göra längre. Tack för det.
Nu litar jag inte på någon längre, du var den sista som jag trodde skulle svika mig. Jag litar inte på mig själv, det har jag aldrig gjort det, inte ditt fel. Du har sviit mig :'(
Har man sagt något så ska man fan hålla det också, du kan inte säga att du ställer upp när som helst när jag behöver dig, och sen inte göra det. Jag litade på dig. Jag litade på dina ord.
Därför har du svikit mig, oavsett om du tycker att jag överdriver, så är det så jag känner, det är det som räknas.

Kommentarer:
#1: Anonym

självklart skriver du allt här också.



Om du måste skriva av dig kan du ta upp Microsoft word tycker jag "/.



jag tycker inte det är snällt att hela tiden ta upp det på varenda jävla sida. Det mesta kan stanna mellan dig och mig

2009-11-08 @ 00:01:52
#2: Johanna

jag skriver vad jag vill i min blogg. Den är min och här samlar jag alla mina tankar, som jag känner just då och kanske hela tiden.

2009-11-10 @ 09:00:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: