Borderline -leva med en diagnos

2009-06-25
21:14:05

Uppdatering
Hej!

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men som ni vet har jag ingen data. "/ Jag tänkte komma med lite uppgraderingar om det senaste som har hänt.
Den första är en dålig nyhet...och det att igår så fick min mamma reda på att med 100 % säkerhet så blir hon av med jobbet om ett halvår. Ut av cirka 40 stycken undersköterskor på alla tre avdelningar som finns på sjukhuset där hon jobbar så blir 20 stycken avskedade på grund av nedskärningar.
Och som om vi inte hade nog med lite pengar! hur jävla lite pengar får vi inte nu då!!?? :(

Och nu den positiva nyheten! för det måste ju vara något sådant också! På lördag ska vi åka till Parken Zoo som ligger Eskilstuna :D. Det ska bli kul!   




Hej Då!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: