Borderline -leva med en diagnos

2009-07-28
15:52:24

mer från båten!
Jag skrev lite flrut om vad som hände på båten! Men det hände ju liite mer! Men kan inte skriva så långa inlägg jag vill från mobilen ^^
Lite bilder först !


Jo. vad hände mer?
Efter lyxhytten så gick vi till baren. jag beställde drinkar efter drinkar och fick smaka utav alla, "smaka på det här, köp det"
Haha!
Jag spelade självklart också, vann som högt 70 kr haha wohoo! Vi gick i taxfree och ja, det var bara lördagen det^^
Vi gick och la oss kl 4, men kom i säng typ halv 5! Gick upp vid halv tio och jag började dagen med en drink som hette "Sommarflört" ;) haha, på tom mage lix, tog en "Ragnar" och sedan var det kört, jag vinnglade till buffén, och provade öl, fett äckligt, så Åke fick den, sedan va vi högst upp på båten och drack Smirnoff Ice, och andra drinkar =)

Jag skriver sen vad jag fick =)

P&K

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: