Borderline -leva med en diagnos

2009-01-01
18:25:46

2009
JAHAPP - då var det 2009 !
Detta år fyller jag & Emelie 18 år - fatta fan ^^

Igår var det väldigt roligt med god mat och massa fina raketer!
Jag har alltid varit rädd för alla smällare och raketer men detta nyår var jag inte rädd.
Jag var rädd för raketer fastän de är hur långt upp som helst i luftenm varför då lix?

Jag är fortfarande rädd för smällare - de är ju på marken och kan smälla o skit men de andra som är i luften är jag icke rädd för yei!

Jag är nu hemma hos Emelie - i Ösmo, :)
Vi ska snart - typ nu vara med en massa folk vid namn Stoffe, Simon & Erik kanske Ellinore.
Nu ska vi väl hora oss - Emelie & Stoffe får väl för de är ju tillsammans =)
Jag fål väl ha trekant med Simon & Erik haha, ^^
Ellinore är ju homo så hon...får titta på!

Första inlägget 2009 - yei!
puss&kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: