Borderline -leva med en diagnos

2009-02-10
07:52:45

äckligt - pinsamt värre
Usch. Det var så pinsamt.


Det är tisdag idag, det betyder skola för mig eftersom jag bara går 1 dag iveckan, men jag vaknade i morse och mådde illa, men det är inget konstigt för det brukar jag göra så jag fixa o trixa och sedan gick jag till bussen.
Jag blir såå lätt åksjuk så illamåendet blev inte bättre utav att åka buss.
När jag sedan gick mot den andra bussen så blev jag yr, men satte mig på bussen iallafall.
Jag mår jätteilla och bussen börjar åka, åker ca 1 min sedan spyr jag. På bussen. På mig.
Så äckligt. Så pinsamt.
Så det var bara o plinga och gå av efter första stationen, som tur så var det Hanveden, där jag brukar gå av bussen på väg hem så jag gick upp till min kusin, för jag tänker inte gå ända hem med spya i håret och på kläderna så jag tog första bästa, så nu sitter jag här, generad och ska duscha och ringa skolan & mamma.

Vilken bra början på dagen, inte sant?
Nej, jag tänker inte dra ut på tiden, ska ringa samtalen nu.
hejdå

Kommentar:
#1: Malin

Det där låter inte kul! Krya på dig!

2009-02-10 @ 07:58:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: