Borderline -leva med en diagnos

2009-08-01
10:50:32

jäsp
Gomorrn!
Sitter hemma hos min moster, nyduschad och ska snart äta frukost, om bara Emelie kunde vakna någongång. Kan ju äta utan henne men inte lika trevligt.
Jag har varit här sedan i tors, så det är tredje dagen nu! Tiden går jävligt snabbt, lite tråkigt faktiskt, det är så jävla härligt här, bo vid havet, no problemos!
Jag & Emelie har haft skitkul än så länge, kent (min morbror/emelies farbror) & annika (hans sambo?fästmö?) har hälsat på, vi har ätit på torget med carina(hennes mor),veronica och den nya bebisen (så jävla underbar), niklas (pojkvän/pappan), och palle (carinas sambo). Och fick reda på att Veronica & Niklas är förlovade, skitkul!
Idag kanske vi ska käka på torget igen med min mamma och Åke (pojkvän), och leffe kanske kommer och käkar med, emelies pappa.
Jim & Tomas & Pep kanske kommer över idag också=)
Emelie sa igår att hon tror att ingalill har skickat folk hit för att se hur det går men de säger att de bara svängde förbi lix! Haha, kanske, kanske inte!
Nej nu ska jag gå in på facebook & bdb innan jag väcker Emelie!
Puss&Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: