Borderline -leva med en diagnos

2009-08-19
08:02:15

förändring
Jag har bestämt att jag ska sluta blogga...sitta på online sidor helt enkelt...just nu.
Jag ska ta en paus från internet överhuvudtaget. Jag ska börja om helt enkelt.
Än så länge vet jag att jag vill börja om helt på nytt. Måste förändra saker.
Jag kan inte förändra allt, men jag vet också att jag kan förändra saker.
Och så skriver jag inget intressant direkt här, det händer inget särskilt och då blir det bara blaha av alltihopa.
Jag ska förändra mig själv, jag ska inte vara så negativ till saker. Jag ska bli mer positiv. Det blir svårt, en helomvändning bara det, men så ska det bli! Se, jag börjar redan bli mer positiv. Uhm.
Jag ska även bli mer bestämd, säger jag något så är det så. Envis är jag redan, men mer bestämd.
Ändra rösten lix, så att alla fattar att jag menar allvar. Mer allvarlig. Men inte för allvarlig.
Det jag vill är att människor ska fatta att jag menar allvar, men jag vill inte bli för allvarlig hela tiden, utan vid bestämda åsikter/grejer så...Säger jag något så är det så...eller skitsamma. Jag ska förändra mig helt enkelt, insidan lix.
Men mest av allt jag vill förändra, det är mitt självdeskrutiva beetende. Ja, jag skadar mig själv men inte fysiskt. eller jo på ett sätt, med mat & socker men inte annars. Inte längre. Men jag skadar mig själv psykiskt & känslomässigt. Det måste jag sluta med.
Kommer nog inte kunna hålla mig från internet helt, måste kolla westlife officiella hemsida såklart, och twitter.
Men det jag menar är att jag ska hålla mig borta från bdb, blogg & fb.
Det kommer att bli svårt. Jävligt svårt. Förändra mig själv. OH GOD.

Så, när jag kommer tillbaka, blir det en ändring. När jag kommer tillbaka, det vet jag inte.
Lösenordskyddar bloggen från & med fredag 21 aug.
Bye Bye
xxxx

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: