Borderline -leva med en diagnos

2009-04-18
16:03:48

Tivoli imorgon kanske?
Jag kanske ska på tivoli imorgon med Emelie :) Öppnar kl 12 !
Om det inte är för dyrt men mamma ska betala, hon tyckte jag behöver det. hon vet hur mkt jag älskar att gå på grönan tex, som jag & Emelie gör varje sommarlov, minst en gång, och det här kan ju bli en försmak lix ^^
Jag betalar allt själv förutom maten när vi åker till grönan, och andra saker, därför kan jag oftast inte följa med på saker för allt handlar om pengar, men imorgon betalar mamma om det blir något, man ska ju passa på!
Måste ta reda på hur dyrt det är först, !

Hoppas verkligen att det blir, så jävla kul! Vill inte missa en sån här chans, tivoli & grönan & liknande, det slår allt, det är kul, shoppa och skit, nej tack men tivoli, jaa, så jävla kul, hoppas hoppas & hoppas ännu mer :)
Jag ska skrika bara för att det är kul, det blir roligare när man skriker, speciellt på berg&dal banan på grönan, som vanligt haha!
"Nu dööör vi" - skriker jag & Emelie alltid i första backen ^^
haha!

nu ska jag käka med Jim!
kramiz

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: