Borderline -leva med en diagnos

2009-04-23
12:39:07

it´s done!
Operationen gick bra !
När hon vaknat upp ur narkosen och alla prover är bra får hon åka hem snart =)
Gud vad skönt att allt gick bra - har inte kunnat koncentrera mig på någonting men nu när det operationen är över kan man börja bli lugn!

Hon gjorde en ganska vanlig operation, förra året fick hon rör i öronen och i år operarade hon bort tonsillerna, jag tror hon tog bort polyper i näsan också denna gång...
Vi är "öronbarn" i familjen och nästan alla har tagit bort sina tonsiller och/eller rör i öronen, så det är inget ovanligt om man säger så men ändå blir man lika orolig, jag är alltid så att jag tänker det värsta...alltid "/
Jag var nästan på väg att få rör när jag var 2-3 år men jag slapp det i sista sekund, jag hade öroninflammation minst en gång om året, i båda öronen, jag kommer speciellt ihåg en julafton faktiskt, fast kommer bara ihåg smärtan och att jag låg och grät i mammas&pappas stoora säng och att vi åkte in på akuten.

Nåja, jag ska inte sitta vid datan egenligen eftersom jag har haft migrän sedan i söndags, men tänkte uppgradera lite iallafall :)

Imorgon, om jag mår bättre så kommer Emelie.
Ha en bra dag!
X

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: