Borderline -leva med en diagnos

2009-04-28
13:08:22

Ems - bara jag vet att du finns <3
Jag tycker inte om när man säger åt mig vad jag borde göra, eller vad jag ska göra.
Jag hatar det ända in i märgen. Jag blir bara tvär och vill ingenting istället. Jag hatar att bli tillsagd.
Jag har gett upp. För länge sen. Vit flagg. Jag orkar inte mer nu. Vill inte mer.
Jag vill bara glömma, glömma det som var. Jag vill bara springa därifrån. Aldrig se bakåt.
Inte framåt heller, trodde inte jag skulle sjunka så här lågt.
Emelie sa att jag inte försöker längre och hon har rätt, jag försöker inte längre för jag orkar inte.
Jag tänker inte hota med att göra något jävligt drastiskt, för det är ingen som kan hindra mig om jag bestämmer mig.
Men jag tänker inte göra något. Inte nu.

-

Ems <3



Jag vet att jag inte vart så bra. Det kanske tar en evighet, Innan jag förstår allt.
Jag behöver dig. Men lova att alltid finns där, för ingen förstår så bra som du, det kan jag lova här & nu.
Du kan inte göra något annat än att älska mig, och lyssna när jag behöver prata, och det vet jag att du gör <3
Bara jag  vet att du finns <3

Jag älskar dig och det är allt som betyder något <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: