Borderline -leva med en diagnos

2008-09-26
15:15:38

snart ett år sedan jag startade bloggen + Stellan Skarsgård
Jag tittade på mitt första inlägg och såg att den 22 november startade jag bloggen, snart ett år sedan!
Hah, hur ska det firas?
Har det verkligen gått så lång tid? :O

Jaha, jaja, nej nu ringer emelie........
Uppehåll

Hon skulle bara berätta att hon sitter på medborgarplatsen och att hon såg Stellan Skarsgård gå förbi med sin mamma.
Hah hon är så söt:
Emelie: - Jag tänkte springa fram o fråga efter autograf men jag vågade inte, och han gick ju med sin mamma!
Asså haha det lät så gulligt, han gick ju med sin mamma^^
Skulle jag skita i höhö, han har ju spelat med Johnny Depp lix!

Nu kom jag ifrån ämnet lite men, hade ändå när jag tänker efter inget mer att skriva om det. Och inget annat heller förutom att jag nu ska torka håret, sitter här med blött hår, det känns ju kallt XD

So long !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: