Borderline -leva med en diagnos

2008-09-20
10:19:03

klantstövel på bättringsvägen
Igår tittade jag aldrig på filmen, jag var för trött.
Jag gick o lade mig kl åtta och somnade direkt.
Vaknade ca åtta imorse och gick upp. Kunde inte somna om.

Jag är en sån klant. Jag skulle ta upp en sak och fönstret var öppet. När jag skulle ställa mig upp igen fick jag fönstret i huvudet, kantet på fönstret. Snacka om uppvaknande.  "/
Nu har jag sår i huvudet. Det började blöda o kletade sig i håret, fräscht. Så det var bara o tvätta av håret o se glad ut!
Jag hade ont i huvudet innan, men nu har jag mer ont, inte så konstigt kanske men men.

Jag mår mycket bättre idag, ända sedan i tisdags har mitt huvud känts som bly, men nu har jag "bara" huvudvärk.
Jag har lite ont i halsen o har svårt att sova eftersom jag är täppt, men blyhuvudet är borta och det var det som var jobbigaste.

Imorgon ska jag äta strömming med potatismos & gröna ärtor hemma hos mormor ;)
I onsdags gick jag en kort promenad med henne föär att få lite frisk luft och hon sa att jag såg alldeles svimfärdig ut men idag när jag mötte henne så bjöd hon hem mig på strömming, och hon sa att jag ser mycket piggare ut:)

Nu ska jag göra något vettigt. VILA.
Man ska inte låta sig luras för att man mår lite bättre, då ska man vila mer så att det blir ännu bättre!

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: