Borderline -leva med en diagnos

2008-09-24
11:02:21

Jag =Sjukling. Pengar - oavsett värdet.
Hejsan!

Gårdagen:
Jag börjar med att säga/skriva att jag fortfarande är sjuk. Jag gick hem tidigare på tisdagen(igår) för mitt huvud kändes tungt igen & huvudvärken kom dundrande i ljusets hastighet. (det kan bero på att jag behöver nya glasögon?).
Men halsen & örat har ju inget med det att göra iallafall, och jag känner mig allmänt hängig. Jag har ingen ork.Till något alls. Vill att det ska bli helg igen så att jag kan vila upp mig utan att få frånvaro i skolan lix.
Jag gick hem tidigare som sagt och när jag kom hem så höll jag på att svimma. Jag tar det från början.
Jag åkte hem & sedan satte jag på TV:N och tog tempen, visade 38,5 så hade feber till på köpet.
Jag vilade en kvart kanske och sedan skulle jag gå till mitt sovrum och då helt plötsligt blev jag illamående och det svartnade framför ögonen och jag vinglade till men jag hann ta emot. Det var skitläskigt, jag sms:ade Ellinor & jag ringde mamma och sedan somnade jag en stund. Fast först tog jag en värktablett ^^
Ja, det var det som hände igår.


Jag tittar alltid, eller väldigt ofta på marken när jag går. Jag tittar oftast inte på människorna som går förbi utan jag går i min egna värd. Ibland när jag tittar rakt fram och ser människor jag känner så reagerar jag inte. Jag ser dem men ändå inte.
När jag tittar ner letar jag alltid efter pengar. Den högsta summan jag har hittat är 100kr. Hehe!
Jag vet inte varför jag tittar ner så ofta, jag gör det inte alltid men oftast beror det på hur jag mår. Mår jag bra så går jag med huvudet uppe, om jag mår dåligt eller har en dålig dag så går jag med huvudet nere.
Men jag letar alltid efter pengar.
Idag såg jag en 50-öring, det är en början på en miljon!
Det är inte mycket pengar men jag blir ändå så glad!
Spelar ingen roll hur lite/mycket det är, det minsta är ju 50 öre men jag får alltid en skön känsla i kroppen.
Jag får typ lyckorus! Tuyder väl på att jag har lite pengar ^^

Ska gå hem nu & prata med mamma, måste intervjua henne. Har det i läxa. *suck*.
Baj baj kram kram puss puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: