Borderline -leva med en diagnos

2008-09-26
10:52:48

Efter lång väntan...
Igår fick vi hem ett brev, ett efterlängtat & försenat brev!
En tid hos BUP. Jag & mamma. På tisdag kl. 9!
Det känns...Äntligen!

Jag är glad idag, och jag mår bättre, men, där kom det, jag har svinont i halsen & örat.
Så är det.

Så nästa vecka är det:
Måndag - Opktikern kl 13:00
Tisdag - BUP kl 9:00
Onsdag - Kuratorn kl 14:15
Får se vad kuratorn säger, om jag ska fortsätta gå där samtidigt som BUP eller om våran kontakt är avslutad.
Känns lite tråkigt, han är jävligt bra fan.
Vi får se sa den blinde och klippte av sig ögonlocken.
-  Mamma säger alltid så.



Slutade efter en lektion, vi tittade på en film "En sång för Martin" . Gud vad hans hustru var irreterande. Orkade inte räkna på hur många gånger hos sa "Pusskalas" & "Martin".

Nu ska jag äta lite.
Puss


Kommentarer:
#1: psykos

Hej, såg att du skrev om BUP.

Kolla gärna in och läs det sista inlägget på min blogg och säg vad du tycker om sidan eller bidra med lite expertkommentarer om BUP :)

Kram P

2008-09-28 @ 19:45:31
#2: e

äntligen äntligen äntligen!!

<3

2008-09-29 @ 00:08:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: