Borderline -leva med en diagnos

2008-10-25
22:43:21

Vill ha blondt igen.
  då
profil  nu

Jag vill ha tillbaka mitt blonda hår. Inte fjortissminket men håret. ( Ja, det är fjortissmink enligt mig). Men jag orkar inte bleka det. Det kommer ju ta ett tag innan det blir blondt eftersom jag har mörkt lix, det kommer typ bli gult eller orange. Så måste färga det typ ljusbrunt eller guldbrunt. Sedan kanske blondt, om jag vågar riskera att se ut som en...banan. :S

I´m twisted. Jag färgade ju håret för 2 veckor sedan, jag ville ha ljusare, jag tog faktiskt guldbrun, men ändå blev det så här mörkt. Men aja, det kommer ta ett tag innan håret kan bli solblekt, så får titta på gamla bilder där jag är blond och drömma mig bort (a)

nu ska jag läsa lite om sårvård sedan är det nog dags o sova ^^
Skriver nog ingen mer idag, så godnatt på er & sov gott!
xoxo J

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: