Borderline -leva med en diagnos

2008-10-27
15:08:08

låtar du borde ha just nu!

5 heta låtar jag lyssnar på hela tiden:
1.Kate Perry - hot and cold
2. Leona Lewis - Forgive me
3.
Fonky Fresh - Tänk alla gånger
4. Mariah Carey,Beyónce,Mary J Blidge,Rihanna,Fergie,Sheryl Crowe,Melissa Etheridge,Natascha Bedingfield,Miley Cyrus,Leona Lewis,Carrie Underwood,Keyshia Cole,Leann Rimes, Ciara & Ashanti - Just Stand Up
5.
Deff Leppard - when love and hates collide

BTW - Darin & Kat DeLuna har gjort en låt tillsammans - hur lyckas Darin med det med en internationell artist lix?
Får väl fixa låten & höra om den är bra^^

Men låtarna är värda att lyssna på!



Nu ska jag bege mig hemåt, men först måste jag till ica o köpa mat ^^
Hörs imorrn, innan Emelie kommer ;)
Hejsvejs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: