Borderline -leva med en diagnos

2008-10-20
09:34:01

hey
HeyHey!

jag har inte skrivit på länge jag vet men men!
Ni får en snabbgenomgång av förra veckan.

Jag var hos BUP & jag var sjuk - magsjuk, jag spydde i 2 dagar.
Jag hade en dålig vecka.
I torsdags klippte jag och färgade håret, har ingen bild ännu, men lägger in en någondag!
Jag & mamma gjorde vårat eget lilla SPA hemma, vi hade ansiktsmasker, färgade håret, jag klippte mig.
Det var härligt! :)
Sedan i fredags var det 60-års fest, bilder kommer sen!

Festen var inte så jävla kul men jag fick många drinkar höhö:)
Jag & Emelie gick tidigt för vi fick ingen discomusik - vi ville dansa, men alla gamla, ville ha Dansband.
SUCK.
Så det blev en tidig kväll men lika glad för det är jag men gladast är nog gamlingarna^^

xoxo

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: