Borderline -leva med en diagnos

2008-10-24
11:21:37

förhandsbokning :)
Idag ska mamma förhandsboka Westlife at Croke Park DVD:n åt mig :) Eller på söndag!
ÅHH, jag längtar tills jag har den i min hand och kan se den, ska se den med Emelie, vi ska se den tillsammans för det gör vi alltid med nya Westlife DVD:er, eftersom vi båda är tokiga i dom ;)



    Alltid ni<3

Precis lagom till jul, på tal om julen så ska vi inte vara hemma då, fatta vad skönt :)
Jag,mamma,Åke(hennes pojkvän),Leffe,Lisa,Emelie,Inga-lill,Kalle,Magnus & Daniella, vi ska åka båt :)
Vi ska åka en 24 timmars, Cinderella heter båten, och jag har aldrig sovit på en båt, så det ska bli himlans kul, fast det blir nog inte mkt sova men ändå ! Det är bokat & klart, Jag & Emelie ska på diskotek & vi ska röja hela jävla båten!

xx Johanna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: